Fy fan vad jag är glad att jag har dig som vän!

Kommentera


Åkte över till Conny & Betty igår kväll, vi satt där å drack vin å de blev en del snack om otrohet , så skumt att de kummer upp på tal men ändå. Det va ganska givande för alla tycker vi lite olika om vad som e värst. Så gjorde vi lite kluringar oxå. Haha de va lite roligt inte ofta man sitter å gör de. Precis innan jag skulle gå till bussen slår nått ner i skallen på mig å jag kommer på 2 gammla låtar som man lyssnat på då man va 13-14 haha. Så sjukt. låtarna: S1 Anna och QBN Flow Dagboken. Kan inte fatta varför jag kom å tänka på dom men a. Glad för de, lite kul å lyssna på dom. Snart dags att dra mig ner mot centrum å köpa en blomma. ;) Dottern är och badar i simhallen med Mormor sin. Så får se, hon lär vara rätt så trött. Så nu tackar jag för mig. Höres senare!