För att vi e knäppa! Skulle jag tro.

En kommentar


Igår hade vi  Danne och hans tjej Carro över på middag. Robin skulle varit med oxå. Men vad som hände med honom är en annan historia. ;) Dottern va snäll hela dagen igår va så orolig att hon skulle bråka in i det sista men nepp hon gjorde allt som hon skulle igår. Lagom kom hon i säng oxå innan danne och carro kom. De kom runt 8. Så då tände vi grillen, killarna kollade fotbollen. Men suck ingen vinst danne va inge vidare gla för de. :P Men men. Kvällen gick vidare. Satt ute på ballkongen, hade tagit ut köksbordet så vi satt där hela kvällen och prata om allt möjligt. Jag måste säga att jag hade jätte trevligt!  




Fråga inte vad jag gör, nått iaf!


För ni är söta


 
1 caroline:

skriven

Hade otroligt kul och trevligt igår :)

måste vi ju göra om snart,

Anzo? jag har skaffat blogg också. vill du hjälpa mig och styla upp den lite ngngång? :) den ser itne så rolig ut.

Puss på dej :)