Vad ska man säga?

En kommentar


Just nu känns det som att man inte är långt ifrån att bryta ihop, redan lyckats flippa en gång om vi säger så. Det går inte ha de som det e nu. Flytta från en kommun till en annan å samtidigt va sjuk och missa skolan samt ha sjukt mkt inlämningar och prov och arbeten som ska vara klara. Igentligen är det inte så mkt man ska hinna med i skolan men lägger man till flytt och ett barn så blir det en hel del. Så ska man laga mat till alla och städa. Det är inte som att bo hemma då mamma eller pappa lagade mat eller om man åt hos en vän. Ne de här e inte kul. Visst jag låter säkert gnällig och så tänker ni nog bara sluta tyck synd om dig själv. Men jag tycker fan mer synd om alla andra i min omgivning som eventuellt kommer få se mig bryta ihop totalt. För har funnit riktigt jobbiga stunder sista veckorna då jag kännt att jag bara velat ge upp allting och lämna denna värld, men så fungerar det inte detta liv. Man får försöka leva för dagen ist. Låter enkelt men sjukt svårt just nu. A så ser de väll ut i mitt liv just nu. Ska försöka börja blogga mer igen. Känner verkligen att jag behöver de för att få må bra. Nu ringer min mobil alarm ska ta et piller. Börjat äta mina mini piller igen som jag fick migrän av å oregelbunda blödningar. Men nu har jag inte fått nått av de av någon konstig anledning, kanske e med barn? Ne det skulle jag nog inte orka med just nu. Fast killen ville verkligen ha ett till flr någon månad sedan. Me vi pratade lite snabbt om det i belen och tror han behöver mer fritid och inte mer ansvar. Han ville väll mäst att dottern skulle få ett syskon. Men de kommer hon nog hinna få men inte just nu. Måste ordna upp våran ekonomi just nu står vi på botten och trampar uppåt men det kommer ingenstans faller bara ner till botten direkt. Men allting löser sig. Efter regn kommer solsken så bara vänta och vänta. Skiter i alla fel som blivit i texen ovan har ingen orka att läsa igenom den så de får va hoppas jag inte skrivit nått som e helt knas bara.



Några bilder från lägenheten


hemma bygge, barn säng, trä säng, inbyggd säng, grön, ikea lampa blomma barn,

Dotterns nya säng som vi byggt

säng gavel, byggt själva, gippsskivor, trä reglar, 120x175cm,

Gaveln till våran säng




 
1 Susanne:

skriven

Grattis på morsdag vännen :)