Så va de kallt å tråkigt väder.....

Kommentera



Hm vad ska man skriva då!? Känns inte som jag har nått på hjärtat. Känner mig rätt tom. :S Men finns en rolig sak att berätta iaf, på lördag är det 1 månad med killen :D Känns väldigt bra. Vet att jag e rätt duktig på att utrycka mig på ett sätt så att den jag älskar tar illa upp, lyckades ju med de igår. Fan ska tänka innan jag öppnar munnen. Såg bara i hans ögon å kände hur han inte va lika glad å skämtsam längre. Idiot som jag e. Fan fick ju verkligen panik när han inte ville berätta vad de va. Trodde han började tvivla på oss å ville lämna mig bara för att han inte ville berätta men drog de ur han till slut. Å en sådan lättnad. Förstod verkligen att han blev sårad. Shit vilken fin kille han e. :D Känslor e nått man ska dela med sig av så mkt man kan tycker jag oavset bra lr dåliga känslor. För om man pratar om allt å lyssnar på varandra blir allt så mkt enklare än att bara gå å hålla allt inom sig tills man spricker å allt bara pang bom från ingenstan. Så blev otroligt glad å höra vad jag gjort fel sånt jag behöver höra ibland. Fan ingen e perfekt. Å absolut inte jag :P Mitt mål i livet just nu är att verkligen försöka finna lyckan innuti mig. Å jag lyckas ganska bra tyvär river jag murar ganska ofta för mig själv och andra å de e jag medveten om. Men allting löser sig å allting får ta sin tid. Bättre att ta de lugnt än att stressa fram nått. Livet blir vad man gör de till. Just nu kan jag inte klaga. Kritik både positiv å negativ e nått man borde få höra oftare de blir man starkare av :D









Ekorren & Grodan
Nu och alltid oavset vad
Furu är tall