Time is passing by, life is a funny thing and I love it <3

Kommentera

Valborg!

Idag blir de å försöka sluta må illa å vilja spy japp. Sen ska jag röja i kaoset här hemma. Sedan drar jag från vallentuna. Firat valborg här i 4 år i rad nu med exet så nu e de dags att vidga mina vyer å dra på nya äventyr ett avslutat kapitel i min historia. Fast de borde ju vara never ending story. :P Men alla har vi ett slut. Ah vad ska man mer säga. Är i en svacka just nu å bettet mig riktigt märkligt på fyllan senaste tiden, den människan känner jag inte :P Men hon kan va rätt korkad å rolig iaf. :D Så massa sjuka flippade minnen börjar de bli å de glädjer mig. Den där lilla perfekta å ordningsamma tjejen e på väg å bli nått annat men klart jag tyglar mig själv ibland oxå. De får ju inte spåra för mkt de e aldrig bra. Kan sluta riktigt illa då.


Helgen e helt uppbokad iaf.
Fredag: Tvätta, städa, bli frisk, åka till filip sedan mot hägersten å sedan ut sen får vi se vad kvällen har att erbjuda, mot timmy.

Lördag: kl 07.30 upp för att fixa sig inför jobbet, jobba till 17.00. Sedan mot aspudden å fira killen som fyller år på söndag, firar innan med vänner å så. Sedan ut.

Söndag: upp igen kl 07.30 för att åka till jobbet å jobba till 17.00. Sen e de bara å åka hem å decka. ska bli så skönt.

Sjukt tuff helg vet inte riktigt hur jag ska orka men de går nog vägen iaf. Hoppas jag.


Nej man ska ju inte klaga. Man lever bara en gång å fan de ska man ta vara på så gott man kan om inte ännu mer. Ska försöka återgå till mina sysslor här hemma nu. Hoppas ni alla får en grym helg!