Känner mig helt tom fast ändå så känns de som att att jag snart exploderar...

En kommentar

De går upp och ner hela tiden. Ibland känner jag mig glad men oftast känns allt tufft och jobbigt. Jag försöker se ljuset på andra sidan så mkt jag kan. Å när jag väl känner mig glad känner jag mig överdrivet glad. Men fattar inte ens att jag kan känna mig glad just nu. Deär som jobbigast när jag ser honom å ser hur fin han e. De gör ont i mig. Vet inte vart jag ska ta vägen.

Igår städa jag i lägenheten å idag städar jag ännu mer. Men de blir aldrig klart å jag fattar inte. Så stökigt e de inte ens här hemma. :S Men men. Imorgon blir de skola igen. Varit hemma eftersom jag blev sjuk i måndags å dottern med så vi tar de lugnt å vilar upp oss. Är glad att de iaf går bara att sova utan honom, men är nog för att jag har dottern vid min sida just nu. Annars hade jag säker legat å strirrat i luften i timmar...

Vill att denna hemska dröm tar slut snart. Vill att allt ska vara som förut. Jag va så sjukt lycklig å så kom beskedet från ingenstan jag bara fattar inte hur han ville lämna mig när jag äntligen va så underbart lycklig med honom å våran lilla familj. Men de kvittar nu. De e som de e. Får bara hoppas att han blir lycklig å mår bra. Sj så kämpar jag som ett as varje dag, å de e fane mig inte lätt men de går. Jag måste vara stark kämpa å försöka vara glad. Dottern är allt jag har, så för hennes skull måste jag rycka upp mig de e inte rätt att hon ska se mig ledsen å lida varje dag längre. Hon måste få ha en mamma som e glad.




 
1 Mounia Mamma till Brandon:

skriven

Om någon klarar det så är det du. Jag är stolt över dig gumman.