Lagt min blogg på hyllan å gjort de av en anledning.

Kommentera

Vet att jag inte bloggat på ett bra tag nu. Å anledningen till de är att jag har velat bli stark igen i lugn och ro å det har jag lyckats med rätt bra. :D Livet går vidare kärleken flödar mitt liv är rätt bra men jobbigt vissa dar.

Men han som rev mina murar å trampa på mitt liv han e så glömd han har så gjort bort sig nu. Å vi är vänner iaf så de känns bra, men kommer nog aldrig vilja ha han tibax, han har verkligen sjunkit så lågt genom de han valt att göra dessa veckor. Vet e fan vem han är längre!? Tror jag aldrig känt honom.

Men det gör mig inget jag har någon som står vid min sida just nu som tycker om mig för den jag är, de jobbiga e bara att den personen e borta hela veckan å kan knappt höra av oss till varandra :( De kommer kännas å göra rätt ont.

Jag är tack å lov den samma glada, positiva å frammåt person som jag brukar vara å mitt självförtoende är nog bättre än någonsin just nu. För jag vet att jag har vänner som bryr sig så sjukt mycket om mig som ställt upp på mig till 110% dom här veckorna. Ni är för underbara ni gör mitt liv värt varje andetag.

A får se om jag börjar skriva mer igen om ett tag men just nu vill jag ha allting för mig själv så mkt de går. :D





Den här låten e min låt av alla låtar som finns den är jag. Alla som känner mig vet hur mkt jag sjungit denna låt hur mkt jag lyssnat på den å allt. Den gör mig stark den får mig leva. Ska bära den med mig hela livet ut. :D