Så va de dags!

Kommentera


Imorgon beger jag mig av å gör de jag tycker bäst om i denna värld. Att bara få vara drömma sig bort in i en annan värld så underbart. Ska dansa tills jag flyger. För flyga vet jag att jag kan. Å ingen kan ta mina vingar ifrån mig inte ens du! :D

Monday bar black & White imorgon längtar så mkt. :) Och ensam tjeje denna gång med. Nästa kryss ska jag se till å få med nån tjej så man har någon i sällskapet som kan ta ens sida ;) Ne killarna är ju jätte trevliga så jag klagar inte. :) Tihiiii

Endel saker e jobbiga här i livet trodde inte jag brydde mig men det gör jag tydligen. :) Men alla minnen lever kvar å dessa minnen har bara vi. Kan aldrig raderas hur mkt man än skulle vilja glömma vissa saker. Men en del fina minnen glöms tyvär bort. Förstår inte varför jag lättare minns jobbiga minnen. Kanke är det för att just dessa har en förmåga att förändra en.