Höst, underbara höst! <3

Kommentera




Nu är hösten verkligen här, och sommaren gått mot sitt slut. Träden är fulla av färgstarka löv som sakta faller ner och tas om hand av vinden som oxå smeker kallt mot din kind. Solen skiner några timmar till. Men fort som attan blir de mörkt man får ta tag i den lilla tid med sol som finns till.

Saker å ting har börjat röra sig. Min ekonomi blomstrar men letar fortfarande ett hem till mig och dottern. Det är inte lätt. Man mailar ca 10 st i veckan men utan framgång. Men har ett napp på kroken nu iaf. :D Så jag håller tummarna. Å då kommer man bo i stockholm 30 min från skolan ungefår. Men kommer bli tufft att gå upp typ halv 4 för att hinna lämna dottern på dagis vid 7 i vallentuna. Men hon har sina vänner där å alla fröknar så gör allt för henne. Känns taskigt att ha henne på 2 olika dagis oxå nu när hon börjar bli så stor.

Trodde att de skulle bli ett vitt år inga som skulle passera å försvinna. Men för ca 3 veckor sedan fick jag inse att många kommer och går. Sedan kom de väldigt nära en kär vän. Vad gör man? Allt jag vill är att känna att jag gör nått bra å finnas till för de som verkligen förlorat någon nära. Har ju blivit en hel del sista åren. Men man får försöka se det hela med ljus i ögonen. Vila i frid.






Tiden går fort man hinner inte så mkt alls numera minst tänka å fundera på livet e för mkt helatiden. Har gått drygt 6 månader sedan jag å killen blev tillsammans oxå, bara de, fatta redan 6 månader. Fan asså känns som han å jag varit tillsammans i evigheter men känns som vi träffades igår. Huniit så sjukt mkt detta förhållande är så olikt alla mina tidigare. Vi har hunnit med mer än vad jag innan hunnit på ca 2år fattar inte hur vi hunnit med allt bara. Å minnena hinner suddas ut för det är så mkt förändring hela tiden. Blir helt snurrig å man hinner inte heller sätta sig ner å repitera alla minnen. Men e glad att de finns en hel del bilder från allt iaf. Älskar honom sjukt mkt. Men ibland e vi inte bra för varandra inte alls. Känner att det finns en hel del att fin slipa från  bådas sidor. Min själsfrände är han trotts alla tjaffs och oeniga diskusioner för i slutenden e de exakt samma sak vi försöker få fram men på lite olika sätt bara. :S :P :D

Nej, nu ska jag lyssna på musik, fixa mig å dra ut på stan en sväng för att få frisk luft.
Ta hand om er i de fina vädret.