Vad ska man säga!? Sämst på att uppdatera bara :( :S :P

Kommentera

Sitter hos killens polare. Vet att jag inte skrivit på ett bra tag. Vad ska man säga!? Hm ah. Livet går så sjukt fort just nu. Försöker komma tibax till allt jag lämnat.

Var med dotterns pappa till kolmården idag. Nya killen skulle ha hängt med, men va tvungen att veta tid då han skulle va hemma å exet kunde inte svara på de så nya stannade hemma. :( synd va bara att vi hade hunnit hem osv osv. Men är iaf med killen nu som lirar tv spel med grabbarna. Så sweet. :D Nackdelen e att man jobbar imorgon å börjar kl 9 :( fan saknar fria helger som faaaaaaaaaaan. Men va gör man lixom. Pengar som pengar. Å vill man hitta bostad så finns inget annat tyvär. Så min fritid får ta stryk ett bra tag till antar jag. Att bo hemma hos pappa e väll inte de bästa känner mig lite ivägen. Men hoppas dom står ut ett tag. De e inte lätt att få någonstans att bo just nu :( Måste ligga i som fan. Mkt mer än vad jag har ork till. Önskar livet va lättare. Men e så sjkt glad att jag äntligen hittat den jag vill dela resten av mitt liv med, trotts att han e 4 år yngre. Palla bry sig om en siffra.

Får se hur mkt jag pallar på jobbet imorgon bara.

<3