Jag lärde av mina misstag och släppte taget...

Kommentera
Så nu sitter jag äntligen här igen.
Har Lyckats bocka av en heldel saker i  mitt liv nu. Känns som jag börjat om från början med allt igen. Står och tramapar precis som förra sommaren på hemma plan i Åkersberga. Sa upp lägenhet å tog studenten å flyttade hem. Lyckades på nått sätt få en riktigt fin bonus denna sommar. Hm ah man kan ju börja undra vad det var för en bonus men nja så svårt är det inte. Har nämligen träffat en kille jag bara trodde fanns i drömmarnas värld. Men kan säga att min dröm kille står vid min sida varje dag och inte varit utan honom på 5 veckor imorgon så ah inte fan har man rätt å klaga på livet här inte. Men är arbetslös å känner mig barnlös. :( Ska banne mig fixa jobb så jag kan ha min Dotter mer igen och sedan blir det flytta som gäller, för inte fan vill jag bo hemma iaf.
Ikväll blir det lion bar med Killen och Anna. Fy fan va nice de är att min kära Anna kommit hem. Hon ba drog å lämnade mig här och precis efter att hon åkt så drog "Killen" fast då hade vi inte hunnit bli tsm än. Så va rätt ensam. :( Men ah nu är dom båda hemma åh de känns så sjukt skönt. :D
Nej nu ska jag väll göra nått extremt tråkigt och tidsdödande så ah vi  lär ju märka om jag ens skriver nå mer i år. bye bye...