Ja å så har man vänner av en anledning, att dom bryr sig om en

En kommentar

 

Denna bild lades upp på facebook av en vän till mig. Man tackar och niger. Självklart håller jag med honom det nekar jag inte. Men hur farligt är det egentligen att röka under graviditeten och vad händer med fostret/barnet. Tror många tror sig veta mer än vad dom egentligen vet. All fakta är inte alltid sanning. Jag menar om jag väljer att röka xd antal cigg om dagen för att i jobbiga stunder får de måg tänka på annat ett tag är inte det då en positiv sak? Lr är det mer värt att gå runt och vara depprimerad i en till flera veckor? Finns hur många olika tanke ställer som hälst om just rökning och graviditet, men självklart vore det toppen att vara rökfri rakt igenom. Men om man helt enkelt inte vill de då? Är jag en dålig människa bara för det? Ska jag få ta skit varje dag av er där ute för att jag kanske tar2-3 cigg på en dag och vissa dagar inga alls? Kan förstå att man yttrar sig mot storrökarna som kan röka minst 20 cigg om dagen det är säkert inte alls hälsosamt för någon men den personen är inte jag. Men för att jag skall kunna röka mindre så behöver jag ingen som står med en pekpinne å förklarar de mäst självklara. Vi blivande mammor är inte dumma i huvudet men vi lever våra liv precis som ni barnlösa å då blivande föräldrar lever era vi säger inte åt er vad ni ska gör lr iaf inte jag. Men men rätta sättet att få mig sluta är att låta mig sköta de själv mina cigg, mina vanor, min förlust.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
1 Anonym:

skriven

whitetrashmorsan nummer 1 ?

Svar: Såg vist att någon kommenterat ifrån denna ip adress om att jag lagt upp en snygg bild. :) antar det va din kille och inte du som skrev de. ;)
Ann-Sofie