Att tro är inte samma sak som att veta

Kommentera


Det finns så många människor som tar saker för givet bara man säger någonting. Ett förslag är ett förslag inget måste. :) men ja vi är alla olika. Har blivit mycket skrivandes om missförstånd och förutfattade meningar på bloggen nu. Men jag tycker att alla bör lära av sina misstag och inte köra över människor som har idéer om saker som kan göra gott. För även om en sak är självklar för dig så kanske den inte är lika självklar för någon annan. :) man får helt enkelt inte tappa kommunikationen sina emellan. För brister den slutar det ofta i att alla parter blir sårade mer eller mindre i onödan. Viktigt att man både petar för sin sak och lyssnar på någon annan.

Vet att många kan se mig som en person som söker uppmärksamhet, men då ska ni tänka på att så är inte fallet. Men förstår om vissa blir provocerade och blivit. Det är inte med avsikt. Skriver för mig själv och har ingen tanke på att någon annan ens kommer läsa. :) men försöker att tänka på att vissa lägger för mycket möda i mina texter så försöker sola bort lite av det som stör vissa. Och duger inte detta så behöver ni faktiskt inte läsa. :)

Funderar på vad man ska göra idag. Skulle behöva kläder till resan. Men svårt att åka och köpa kläder ensam med ett barn i vagnen. Känner inte riktigt att det ger mig lugn att andas när man ska testa kläder som man normalt sätt inte brukar använda. Jag har världens komplex för att gå i badkläder på stranden tex. Men kan lätt lägga upp en bild här på bloggen i underkläder för mig är en bild bara en bild och ingenting annat. Men i verkligheten visar jag inte ens upp mig för min sambo. Skäms nästan jämt över min kropp. Så om jag lägger upp någon bild på mig är det mer för att jag tyckte den va fin och försöker tvinga mig själv att inse att det inte är någon fel på min kropp. Så vore tacksam ifall ni inte neggade så förbaskat mkt på mig då jag som sagt har komplex för min kropp. Är själv fruktansvärt avundsjuk på alla människor som vågar visa upp sig i badkläder på riktigt. Jag måste alltid gömma mig bakom en bild.

;) så fånig man är ibland.