Gamla kommentarer på bloggen

Kommentera



Alltså ni som stört er så sjukt jävla förbaskat mycket på min fb, varför tog ni inte bara bort mig? Tex du som skrev kollar dina statusar ifrån min killes dator och skrev att jag borde tagit saker med min sambo. Jo men om ni levt mitt liv och hela tiden blivit trampad på när man verkligen anstränger sig och aldrig har någon som hjälper till med någonting fast att man verkligen försökt. Hade inte då ni ledsnat? Samtidigt som ni pendlade nästan 6 timmar om dagen va hemifrån ca 16 timmar och dessutom hög gravid deckade kl 20.00 Medans sambon kom hem kl 21.15 drygt. Hur hade ni hanterat situationen i de läget? Jag bara undrar? Så önskar ni levt en dag i mina skor innan ni öppnade käften. Ursäkta men fan skaffa er ett liv. Jag lägger inte tid på att läsa era statusar så varför är mina så himla intressanta att läsa. Dessutom söker jag aldrig uppmärksamhet för då hade jag kommenterat varje inlägg som folk skrev på fb. Jag skiter blanka f** i vad folk tycker om mig. Hata mig lr älska mig valet e ditt inte mitt! Lev ditt eget jä*** liv för du ska dö din egen död!

Ibland har människor för mkt fritid! De människor jag har omkring mig känner mig och vet exakt vem jag är. Vem jag väljer att vara på fb är inte alls samma person som jag är i verkligheten om man känner mig men det är lätt att döma hunden efter håret. Get a fucking Life bitches! ;)


Btw är inte beroende av fb lr uppmärksamhet. Fb tog jag bort i januari och bloggen har verkligen legat nere till och från i evigheter. Tack och bock för att det finns värre idioter än mig i världen. Denna text är inte för att provocera men förstår om just du blir de! :D