Njuter i solen

Kommentera


Så idag åkte min stora tjej till sin pappa efter om och men. :) tråkigt för oss här hemma. :( haft super mysigt med henne i helgen. I fredags va vi förbi morfar på jobbet och köpte en present till hennes kompis. Sedan åkte vi hem och va ute i parken hela kvällen samt grillade med min sambos familj. Hon somnade tidigt efter den kvällen. Lördag va de upp tidigt fixa sig för att åka på kalas i Vallentuna och efter det så va det dax att åka och grilla i pappas och hans frus nya hus. Jätte mysigt att få se hur dem bor och dottern lekte med mina kusiner. Min lilla tjej och sambon stannade hemma så dem va inte med ut till nya huset. Men sedan va det stress hem till melodifestivalen. :) som vi hann precis lagom till in på Ica hann vi också. Blev en lång kväll sambons vänner kom över och tittade med oss. :) och igår tog jag och min stora tjej en liten grillpicknick nere vid vattnet precis vid oss grillade korv och plockade lite krossat och slipat glas. Trotts att det va molnigt hela dagen så hade vi det bra på stranden. Sedan va det middag och hockey som gällde. Och kunde helgen sluta bättre än med vinst till Sverige. :D sambons vänner va även här och såg matchen. Så varit väldigt fullt upp.

Idag tar jag det lugnt andas och laddar batterierna i solen. :P