Känner mig trött

Kommentera


Känns som det varit en lång dag idag, men det har de ju inte. Slutade tidigt och åkte hem tillsammans med killen så en ovanligt skön dag på de viset. Men som du vet så va jag inte så glad idag. Men det känns mkt bättre nu. Allting löser sig. Och det va ju ingen stor sak så. Betty kom förbi mötte henne vid bussen och tog en promenad. Känns som det va ett tag sedan det bara va hon å jag, så skönt att få prata av sig med någon annan än killen. ;) Man kan inte tjata ut killen med sitt prat för länge. Dessutom är det allit ett stort plus att prata med sin bästa vän, ist för killen. 





BFFL BETTY



Känns som om jag skulle kunna somna sittandes här framför datan. Förstår inte varför jag är så trött. Men det kanske har med operationen att göra. Det har börjat läka bra känns det som. Knappt svullen nu men lite blå ist. Börjar kunna öppna munnen mer nu oxå så det känns jätte skönt. Längtar tills jag kan äta ordentligt. Saknar verkligen att tugga ordentligt. De låter säker sjukt men så är det. :D









GOD NATT