Irriterad

Kommentera

Seriöst. Om man ber om hjälp behöver man verkligen inte säga hur mkt man själv har gjort å bla, bla, bla osv, osv. Vad finns det då för mening å hjälpa till? Man känner ju bara att de man hjälp till med innan inte varit värt nått. Känner en person som är proffs på just detta. Ah på att be om hjälp å bara gnälla. Jag står inte ut ibland. Jag har varti hemma och sjuk ett tag nu. Passa stora systers dotter jätte mys, hon har lekt med min dotter och med deras moster. Men om jag ska va ärlig så är det min roll att ta hand om min dotter då min mamma är barnvakt åt systers och inte jag. Men det är inget problem att vara med dom. Är gnället om hur mkt en viss person verkar göra och vi andra gör tydligen ingenting. Ne nu e jag less. :( Ska iväg ikväll tror de behövs. Men först ska jag laga middag åt alla här hemma. Känner bara för att ligga i sängen med mina 2 bästa och se film och äta chips och dricka läsk lr nått.............

suck.....