Asså ba gå å döööööööö!

Kommentera
Här åker man. Frågar ironiskt en sak. Åh jag är absolut inte sur. :D för jag ville åka jag ville visa att jag bryr mig. För trots allt älskar jag honom. Men så lack så sne. Va fan e de ens värt att jag tar mig tid även om jag inte kan följa med. 5 min med honom räcker mer än väl för mig. Sålänge vi e glada å bryr oss om varandra. Men varför tjaffsa!? I just fint get it? :s ville bara vara snäll...... :/ jag valde väll fel borde kanske åka hem. Med tårar jag håller tibax på tunnelbanan. Men vill ju säga hej till han, vill. För jag bryr mig p vill verkligen visa de när de är typ 1 år idag. Men han är upptagen jag vet. Men jag begär inte mkt. Ett leende och två kroppar som håller om varandra. Men kanske ska släppa min envishet att få de funka som i mina drömmar. Kanske är det dags att bara backa. Jag ÄLSKAR DIG! FIlip Tallén! <3