Vad e de med mig?

Kommentera



Sitter här å mår så jäkla dåligt. Känns som jag har feber å illa mår jag. Undrar verkligen va de e. Snyft. De jag sitter och hoppas nu är att det försvinner snart.


Lägenheten är våran nu, lånet är klart så. Å lägenheten uppsagd from: idag! (27/2) Så första Juni bor vi inte kvar längre. Då e man Vallentuna bo för en tid fram över. Tråkigt att jag mår dåligt idag annars hade jag vela fira att vi fått lägenheten. :P Den är ju lite mindre än den vi har nu. Det är en 2a på 57 å nu har vi en 3a på 59 lr nått. Så inte jätte skillnad kanske men planlösningen e helt olika, så vi måste fixa en hel del för att vi ska ha någonstans att sova. Dottern får ju ta de rum som finns. Funderar på om man kan dela de på 2 så de blir ett till henne å ett till oss men tror rummet e för litet för de men iaf. Vi får se vad som händer. Den 1 april blir den våran så efter de datumet ska jag lägga upp lite bilder på hur den ser ut så den som vill veta kan kolla! Ne nu måste jag gå och vila, mår piss.