Hur fan kan man göra så!? Hur tänker man!?

Kommentera



Läste en artikel ur Metro idag. Helt sjukt 5 killar i 15 år åldern som våldtagit en flicka i 14 års åldern. Jag fattar inte hur man ligger funtad. Tänker dom ens på att dom ska få leva med skulden för det resten av sina liv. Är det detta dom vill kunna berätta för sina blivande partners och kanske deras barn i framtiden. Jag fattar inte hur man kan vara så dum och förstöra sina egna liv och totalt förstöra en yngre flickas. Hur ska hon någonsin kunna känna sig säker i samhället nu. 14 år asså fy fan. Jag hoppas verkligen att de där killarna har tänkt till och kan stå för det dom har gjort å inte neka till brott. Det är inte okej. Får en sådan hemsk känsla i kroppen. Vet hur det är att bli sexuellt utnyttjad i ung ålder så vet delvis vad jag pratar om nu. Det är någonting man aldrig kan skaka av sig. Man får leva med det resten av sitt liv. Och i vissa situationer i livet är det riktigt tufft. Jag har påverkats så att jag har svårt att visa närhet och ge kärlek tibax till den jag älskar. Men man kämpar på och går vidare varje dag. De kväller som tankarna snurrar runt i huvudet mår man piss och vill bara ligga helt still och tyst och bara försvinna in i drömmarna där man förhoppnings vis glömmer bort det om man inte lyckas drömma om den hemska upplevelsen. Nej fan säger jag bara. Alla ni som våldtar någon lr ofredar någon sexuellt tänk till, ni förstör verkligen någon annans liv totalt!!!