Första jobb-dagen

Kommentera
Idag fick jag iaf åka och jobba lite för första gången på ca 2-3 veckors tid. Känns bra att iaf få in nått även om det inte är mkt så dag 4 och 5 detta år jobb. Imorgon dag 5 ska vi även iväg på kvällen, va ett tag sedan jag va ute åh dansa nu känns det som va väll kryssen senast. Men iaf blir kolingsborg imorgon efter att jag jobbat och ätit middag hos mamma med syskon och respektive. Känns som jag är så sjukt rastlös hela tiden samtidigt som jag är för trött för att göra någonting. Knaprar mina 3-4 tabletter om dagen men vet inte om de ens hjälper men men synd å klaga. :P Kom precis innan för dörren hemma nu. Mobilen på laddning å så hamnade jag här. Känner mig inte alls sugen på blogga men tror det kan vara bra att skriva av sig. Till alla er som tycker jag gnäller för mkt genom åren som går fan kasta då blicken åt ett annat håll för jag skiter seriöst i vad ni anser om saken har uppriktigtsagt inte ens bett om ert yttrande :D Bara en tanke ställare :p men om det gör eran vardag roligare att snacka med varandra om hur mkt jag gnäller så gav jag er ju iaf ett samtals ämne så den bjuder jag på. Tack för mig!