Sjutton också!

Kommentera
Dagen är söndag och veckan är slut och imorgon börjar en ny. 

Så det va ett bra tag sedan jag gjorde ett inlägg här och mycket har hänt under denna tid jag varit borta. Har tankar på att ta upp mitt bloggande igen och det vore super kul om du ville vara en del av det så nu kör vi! 

Jag är 29 år, kvinna och har 2barn. Min äldsta dotter är 10år (J) och min yngsta är 5år (S). Vi är bosatta i Stockholm (jag är uppvuxen i Stockholm och har bott här hela mitt liv... denna stad va mitt allt, kunde aldrig tänka mig bo någon annanstans än i just Stockholm för denna stad har allt. Men så kom en dag då jag faktiskt insåg att denna stad kanske inte är rätt för mig trots allt. Varför? Följ bloggen och få reda på varför). 

Jag arbetar inom restaurang och gjort det i 2år men är för tillfället sjukskriven (kommer gå in på det i senare inlägg). 

Så varför tar jag upp bloggandet? 
Jo, så här är det jag tänkte att jag vill dela med mig av den resa jag gjort under de senaste åren, jag känner att nu är det dags att blotta lite av vad jag gått igenom och vad jag går igenom. Det kan va så att det blir lite osammanhängande här och där men va inte igår man skrev på bloggen så ha tålamod. Ge mig gärna kritik positiv som negativ allt är välkommet. Det jag skriver här är för att kanske inspirera och med lite tur ge dig någonting som berör eller motiverar just dig att vara den du är samt att våga satsa på personligutveckling. 

Detta blir allt för nu men håll utkik här så kommer ett inlägg snart. 

Kram på er ❤️